حق پذیری فطری است.

خرید بک لینک
سالها پیش کتابی به این عنوان خریده بودم ؛نویسنده اش یک آقای ایتالیایی بود؛ خالق برند دیزل بر خلاف اسمش که قاعدتا در مورد پتروشیمی و نفت باشد در زمینه پوشاک فعالیت می کند. ایشون معتقد است باید تفاوت ایجاد کرد ؛اسم برند پوشاک را دیزل گذاشت و شلوار های جین باید پاره و پوره باشند. در اول امر وقتی این ایده را مطرح ساخت با مخالفت همکارانش مواجه شد و به قول خودش این قدر احمق بود که به حرف های آنها گوش ندهد.چون بحث از ایتالیا شد بد نیست که کمی از موفقیت ایتالیا هم بگوییم. همانطور که می دانید ،ایتالیا کشور توسعه یافته ای است که در مورد خلق برند های لوکس حرف برای گفتن و آثار شگفت انگیزی برای دیدن دارد. در صنعت اتومبیل برندهای غولی مثل لامبورگینی و فراری و مازراتی و آلفا رومئو ..و کلی برند لوکس در مورد پوشاک و اکسوسوری و جواهرات و موتور سیکلت وحتی برند تیک تاک مال خودشون است. حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: يکشنبه 26 شهريور 1402 ساعت: 17:12

من درون سنگ، فرشته ای می بینم و سپس با قدرت خودم آن را بیرون می کشم.   (میکل آنژ)تخیل چیست؟ ( احتمالا به یاد صدای زنده یاد پرویز بهرام افتادید!) این هم تعریف تخیل: https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D8%AE%DB%8C%D9%84تخیل، ریشه خیلی از موفقیت های انسان است.ناپلئون هیل در کتاب ( سوپر کتاب!)  «قانون موفقیت» هر فصلی را با این جمله شروع می کند:«هرچه را که بتوانید تصور کنید، می توانید به دست آورید». حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: يکشنبه 26 شهريور 1402 ساعت: 17:12

درد موفقیت را دوست دارم، سادیسم خوشایندی است.به من دوپامین و سروتونین و اکسی توسین را یکجا  میدهد در عوض هم کلی رنج و زحمت داردیادم است من در دوران دانشجویی این سروده را همیشه با خودم زمزمه می کردم: Good ,better, best Never never,rest Untill your better best             اگر بخواهم آپارتمان موفقیت را توضیح دهم ؛فونداسیونی دارد به نام تلاش و ستون هایی دارد به نام استمرار و پنجره هایی دارد به نام انعطاف....اگر موفقیت را به اتومبیل تشبیه کنیم ؛ گازی دارد به نام تلاش و تفکرو احتیاطی دارد به نام ترمز و....خلاصه می توان موفقیت را به هر چیزی تشبیه کرد ( اابته قبول دارم که دکتر انوشه خیلی قشنگ توضیح می دهد) حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: يکشنبه 26 شهريور 1402 ساعت: 17:12

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۰۰ ب.ظمن چند سال پیش با یک دوستی از کارهایم حرف زده بودم و از اینکه به چه موفقیتی رسیده ام و کاملا مطمئن بودم که اون دوست از موفقیت من کاملا اطلاع دارد...تا اینکه وقتی حرف از اون کار شد فهمیدم که ایشان اصلا متوجه نشده که من توانسته ام موفق شوم و زمینه ذهنی ایشون اجازه نداده که حرف را گوش کنند'>کنند و یا گوش کرده و فراموش نموده .فکر کردم که چرا ایشان باید چنین فکری بکند و الان متوجه شدم که مردم سخنان ما خیلی کم گوش می کنند در عوض عملکرد قبلی ما معیار قضاوتشان قرار می گیرد.و متوجه شدم که چرا حتی کارم را خوب انجام می دهم  مدیر ایراد می گیرد...چون عملکرد من را در ذهنش دارد....پس باید تلاش کنیم که ذهنیت بقیه را با عملکرد درست تغییر دهیم اگر می خواهیم که به ما اعتماد کنند. حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: دوشنبه 13 شهريور 1402 ساعت: 23:20

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۲، ۰۵:۴۳ ب.ظخیلی نشستم و در این مورد فکر کردم که چطوری می توان موفق شد و افراد موفق چطوری توانستند موفق شوند؟ در یک کلام بگویم که موفقیت خیلی با شانس گره خورده است..اگر زندگی هر فرد موفقی را بررسی کنید می بینید در مقطعی از زندگی با یک شانس اوج گرفته است و با یک شانس زندگیش متحول شده است.حتی حکومت ها هم گاهی با یک خوش شانسی تهدیدی را از خود دور کرده و به خود استحکام بخشیده اند..اگر به آقای پوتین گمان خیر داشته باشیم حتما می گوییم که کشته شدن پرگوژین رهبر واگنر ها شانس بزرگی برای ایشان بوده است.. گاهی باید منتظر شانس بود و کار دیگه ای نمی توان کرد ..چه در فوتبال و چه در سیاست و چه در زندگی فردی ... حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: پنجشنبه 9 شهريور 1402 ساعت: 19:15

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۹:۴۲ ب.ظ

اگر مثل من می خواهید مهارت گفتگو نمودن و اقناع سازی تان بالا برود حتما فیلم ۱۲ مرد خشمگین را تماشا کنید.

خیلی آرام و ریلکس و با دلیل حرف بزنید..

و لازم نیست کل دلایلتان را به یک باره بصورت شلاقی بیرون بریزید.

کراکتر هنری فوندی خیلی جالب و جذاب است .

حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: پنجشنبه 9 شهريور 1402 ساعت: 19:15

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۴۵ ب.ظاز آموزه های نویسندگان مختلف بهره می برم و تا حد امکان تلاش می کنم اونها رو در زندگی پیاده کنم. گاهی چنان غرق حرفای نویسنده ای میشم که کلا مبنای زندگیم رو روی حرفاش می چینم و تماشا می کنم که چی میشه و چه نتایجی در زندگیم ایجاد میشه.فلسفه می خونم و کلا یه جورایی فلسفیدن رو دوس دارم و در مورد همه چی فکر می کنم.در مورد تاریخ بگی نگی می فهمم و حرفایی برای گفتن دارم..در مورد رمان و ادبیات خیلی می خونم و خدا کنه بفهمم!.در مورد موفقیت خوندم و همین !. حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: پنجشنبه 9 شهريور 1402 ساعت: 19:15

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۳۹ ب.ظواقعا سخته که انسان یه چیزی از کسی بخواد و اون طرف فورا بهت بگه که نه جانم نمیشه! .یا یه دلیل حداقل آبرومندانه برات بچینه ..اما یک نکته خیلی مهم بهت بگم که چون دوست دارمت و وب مرا همیشه می خوانی...اگر کسی در صورت در خواست تان شمارا مسخره کرد و (نه) خیلی تند و دردناکی بهتون داد ..هیچ وقت فراموشش نکنید و مثل اورانیوم ازش استفاده کنین. و بذاریین که روزگار به نفعتون بچرخه و با موفق شدنتون ازش انتقام بگیرین... منظورم اینه که  نه را قبول کنید اما بی احترامی را نه توهین را نه مسخره را نه ضربه به شخصیتتان را نه  حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1402 ساعت: 15:02

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۲:۰۲ ب.ظ

در کشاکش جنگ جهانی دوم ،چرچیل فرمانده قاطع و هوشیاری بود که توانست آلمان نازی را از پای دربیاورد.و هیچ وقت فکر تسلیم و مصالحه با نازی ها را نپذیرفت هرچند تلفات و هزینه مالی و جانی انگلستان هم داشت.

گری اولمن در فیلم تاریک ترین ساعت، نقش چرچیل را به خوبی ایفا نموده است.و پس دیدن این فیلم نگاه تان کاملا تغییر می کند.

حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1402 ساعت: 15:02

صفحه بندی